سلام، یه مدت نبودم، اینجا زیاد پیدام نمیشه اگه دنبال من میگردین بیاین به اتفاقا اونجا هم یه پست خب که چی بشه زدم !واقعا گاهی وقتا باید نشست و گفت آخر و عاقبت این کار چه سودی داره کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ، پس بیخیالراستش هدف من این بود دو نفرو بکشم اینجا بیان مطالبمو بخونن از تنهایی در بیارم اینم از آپ چدید و پیغام مدیرفعلا بای برچسبها: آپ چدید, پیغام مدیر + نوشته شده در سه شنبه سی ام آبان ۱۳۹۶ ساعت 22:16 توسط خب که چی
|
مسابقه معامله ای...ما را در سایت مسابقه معامله ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 3:20